Termeni și condiții

Ultima actualizare: 02 februarie 2024

Prezenta politică detaliază practica Societății privitoare la funcționarea și utilizarea domeniului https://highlifementoring.maxwellleadership.ro (denumit în continuare pe scurt, Site-ul) creat cu scopul principal de a asigura posibilitatea achiziționării de bilete la evenimentul Step up and take the lead (denumit în continuare pe scurt, Evenimentul), având ca scop informarea utilizatorilor despre condițiile comerciale de contractare.

Ulterior achiziționării biletelor la Eveniment, conform celor detaliate în prezenta, utilizatorul va primi dreptul de a accesa diverse materiale sau servicii, în funcție de tipul achiziției și a informațiilor de pe site. Modul în care îi vor fi prelucrate datele cu caracter personal pe acea platformă, precum și pe orice alte platforme online conexe, inclusive condițiile comerciale, sunt stabilite în politicile de acolo. Astfel, prezenta prezentele Termeni și condiții, precum și Politica de protecția datelor și Politica de cookie, se referă strict la pagina www.highlifementoring.maxwellleadership.ro.

Prin utilizarea Site-ului în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și agreați prezentele Termenii și condiții, precum și Politica de protecția datelor și Politica de cookie, documente afișate pe Site.

CUPRINS

1.      Identificarea societății

2.      Date de contact

3.      Acceptul vizitatorului Site-ului cu privire la aplicare Termenilor și condițiilor

4.      Încheierea contractului de vânzare – cumpărare a biletelor la Eveniment

5.      Servicii prestate de HM prin intermediul Site-ului

6.      Caracteristicile biletelor la Eveniment oferite de HM. Preț

7.      Accesul pe Site și la Eveniment

8.      Termeni aplicabili cumpărătorilor

9.      Anularea comenzii de achiziționare a biletelor pentru Eveniment. Politica de retur

10.         Anularea Evenimentului sau schimbarea datei. Politica de retur

11.         Dreptul de proprietate intelectuală al HM

12.         Forța majoră

13.         Date personale

14.         Colectarea de date

15.         Realitatea informațiilor furnizate de utilizatori

16.         Răspunderea utilizatorilor la folosirea Site-ului

17.         Răspunderea HM

18.         Modificarea condițiilor aplicabile

19.         Site-uri/Aplicații terțe

20.         Securitate

21.         Confidențialitate

22.         Dreptul aplicabil și soluționarea diferendelor

23.         Dispoziții finale

  1. Identificarea societății

Highlife Mentoring SRL (denumită în continuare Societatea sau HM)

Sediu: România, județul Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza)

Înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/2476/2022

Cod unic de înregistrare 46231968

Email: office@maxwellleadership.ro

     Tel: 0771.706.337

  1. Date de contact

Datele de contact pe care vizitatorul Site-ului le poate folosi pentru a transmite oricare cereri, notificări sau sesizări privitoare la Termeni și condiții, Politica de protecția datelor, Politica de cookie, precum și cu orice alte informații publicate pe Site, politici sau operațiuni efectuate de Societate, sunt indicate la punctul 1 de mai sus.

Termenul în care Societatea va transmite un răspuns este de cel mult 30 zile de la primirea solicitării.

  1. Acceptul vizitatorului Site-ului cu privire la aplicare Termenilor și condițiilor

Acești termeni și condiții sunt asumați de Societate, dar și de utilizatorii Site-ului (adică de dumneavoastră).

În consecință, utilizarea Site-ului, sub orice formă, de către vizitatori/utilizatori, implică automat acceptarea tuturor celor prevăzute mai jos și a politicilor la care se face trimitere (acolo unde legea nu obligă la efectuarea unor demersuri suplimentare pentru exprimarea unui accept), precum și asumarea obligației că aceștia dețin dreptul și capacitatea liberă și deplină de a accesa Site-ul, de a plasa comenzi și de a furniza informații Societății.

DACĂ TOTUȘI VIZITATORUL NU ACCEPTĂ SAU NU AGREEAZĂ ÎN TOT TERMENII ȘI CONDIȚII SAU CELELALTE POLITICI AFIȘATE, VĂ RUGĂM SĂ NU UTILIZAȚI SITE-UL, SĂ NU VĂ ABONAȚI LA INFORMĂRILE TRANSMISE DE HM ÎN SCOP DE MARKETING, SĂ NU ACHIZIȚIONAȚI BILETE LA EVENIMENT ȘI SĂ NU TRANSMITEȚI MESAJE FOLOSIND RUBRICA DE “CONTACT”, “HAI SĂ NE CONECTĂM” SAU TELEFONÂND LA NUMĂRUL AFIȘAT PE SITE ȘI INDICAT LA ART. 1 DE MAI SUS.

  1. Încheierea contractului de vânzare – cumpărare a biletelor la Eveniment

Vizitatorul Site-ului poate să îl acceseze fără a fi obligat la achiziționarea vreunui bilet. De asemenea, vizitatorul Site-ului va putea transmite liber mesaje cu cereri, plângeri sau întrebări către HM folosind rubricile destinate sau datele de contact indicate la art. 1 de mai sus.

Înainte de trimiterea comenzii concrete de achiziție a unui bilet la Eveniment, cumpărătorul poate oricând să vizualizeze și / sau să modifice datele trimise, să identifice eventualele erori de la momentul introducerii și să le corecteze înainte de plasarea comenzii prin apăsarea pe butonul de „Înregistrare” de la finalul formularului “Mă înscriu acum” sau în alt mod agreat cu Societatea (spre exemplu în cadrul unor discuții ulterioare).

După apăsarea butonului de comandă de către utilizator, contractul de vânzare-cumpărare a biletelor va fi valabil încheiat și utilizatorul va fi ținut la plata prețului aferent variantei de bilet dorite (respectiv general sau VIP), potrivit celor indicate pe Site.

  1. Servicii prestate de HM prin intermediul Site-ului

  1. Vânzarea de bilete la Eveniment

  1. Oferirea accesului la diferite resurse puse la dispoziție de HM, privitoare la procedurile și metodele Maxwell, în limitele celor indicate în prezenta politică

  1. Transmiterea de informări în scop de marketing

  1. Caracteristicile biletelor la Eveniment oferite de HM. Preț

Biletele pot fi achiziționate de persoane fizice sau de persoane juridice care transmit biletele persoanelor desemnate de ei. În acest sens, după transmiterea formularului de comandă de către persoanele juridice și achitarea prețului aferent/primei tranșe de preț (dacă se alege plata în rate), HM va contacta respectivul cumpărător pentru a-i solicita datele persoanelor care vor beneficia în mod direct de bilete participând la Eveniment, având în vedere faptul că biletele sunt personale, netransmisibile și se generează un cod unic pentru fiecare bilet.

Tipul biletelor este fie general, fie VIP. Beneficiile oferite de fiecare tip de bilet este indicat pe pagina principală a Site-ului. Orice informații suplimentare pot fi obținute de utilizatori prin formularele de pe Site sau prin contactarea directă a HM folosind datele indicate la art. 1.

Prețurile biletelor sunt cele afișate la data și în momentul plasării comenzii de către utilizator, așa cum sunt acestea indicate pe Site, precum și în sumarul comenzii plasate.

Prețul total va putea fi achitat în funcție de opțiunea cumpărătorului:

  • în tot, la momentul plasării comenzii, prin indicarea datelor de card prin platforma EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)

sau

  • în mai multe tranșe egale, cu plată lunară recurentă, conform sumelor și numărul de luni  indicate în formularul de comandă, la data plasării comenzii de bilet. Opțiunea achitării prețului comenzii în tranșe va mai fi disponibilă cel târziu cu 30 de zile înainte de data Evenimentului

Echivalentul în lei al prețului indicat în euro se va face raportat la cursul BNR din ziua plății.

Orice modificare a prețurilor biletelor poate fi făcută în mod liber de către HM, în orice moment, fără însă a afecta în vreun fel clienții care au achitat deja prețul biletelor sau cel puțin prima tranșă din prețul biletelor comandate dacă se preferă această opțiune de plată (aceștia nu vor fi taxați suplimentar dacă prețul va crește și nici nu vor primi niciun fel de rambursare dacă prețul scade). Astfel, cu excepția cazului în care părțile implicate au convenit în mod expres în scris altfel, orice modificări ale prețurilor aplicate de Societate vor afecta numai biletelor pentru care se începe plata prețului după modificarea respectivă.

Facturile se expediază de HM clientului care achiziționează biletul exclusiv prin mijloace electronice pe adresa indicată de client în formularul de comandă. Factura se va considera ca fiind plătită în momentul creditării contului HM cu întreaga sumă indicată în factură.

Metoda de plata "Online prin card bancar" presupune faptul că utiliztorul care dorește să achiziționeze bilete la Eveniment, trebuie sa completeze anumite informatii despre card in pagina securizata a procesatorului de plăți.

  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant

  • "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de card nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele HM sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

  1. Accesul pe Site și la Eveniment

Vizualizarea Site-ului este gratuită. Participarea la Eveniment este însă posibilă doar după încasarea prețului total al biletelor comandate.

După achitarea prețului total al biletelor comandate sau cel puțin a primei tranșe de preț (dacă se va prefera plata în tranșe), cumpărătorul va avea acees la toate resursele de pe Academia Maxwell, https://www.johnmaxwellacademy.ro/ (denumită pe scurt Platforma), în funcție de tipul Biletului plătit.

Astfel, după plata primei tranșe de preț, fiecare cumpărător va primi automat un cod unic de logare pe Platformă pentru fiecare bilet (așadar va exista un cod unic per bilet, nu per cumpărător), iar ulterior creării unui cont de utilizator cu email si parolă, va putea accesa toate materialele și informațiile de acolo. În cazul în care nu se va putea încasa o tranșă de preț (oricare ar fi aceea – a 2a, a 3a etc.), accesul respectivului utilizator pe Platformă va fi restricționat automat.

La libera sa discreție, HM va putea decide ca în cazul oricăror întârzieri la plata unei tranșe de preț, fie doar să suspende accesul utilizatorului pe Platformă până la data plății tuturor sumelor restante, fie să înceteze contractul de plin drept fără punere în întârziere sau alte formalități și fără restituirea sumelor reprezentând tranșele de preț deja încasate.

Modul în care funcționează Platforma este descris în Termenii și condițiile, Politica de protecția datelor și Politica de cookie afișate acolo.

  1. Termeni aplicabili cumpărătorilor

Cumpărătorii biletelor la Eveniment trebuie să fie oameni (persoane fizice sau juridice prin intermediul angajaților/colaboratorilor lor). Comenzile înregistrate de boți și alte metode automate nu sunt permise.

HM poate comunica cu clienții utilizatori prin e-mail cu privire la actualizări, știri, feedback, statistici, actualizări, servicii noi și alte probleme care sunt compatibile cu scopul inițial al prelucrării datelor. În cazul în care doresc să se dezaboneze de la lista de newsletter, pot efectua această acțiune cu ușurință, în orice moment, prin simpla bifare a butonului Dezabonare de la sfârșitul fiecărui newsletter primit, sau trimite o solicitare în acest sens prin e-mail.

Utilizatorii (clienți individuali/angajații ori colaboratorii clienților persoane juridice) sunt responsabili pentru menținerea securității comenzilor plasate, dar și a contului și parolei lor pe Platformă. HM nu poate și nu va fi responsabil pentru nicio pierdere sau daune din nerespectarea de către utilizatori a acestei obligații de securitate.

Utilizatorii sunt unici și pe deplin responsabili pentru tot ce ține de activitatea care are loc sub numele lor  – fie că este vorba de plasarea de comenzi, plăți, înscrieri la newsletters, discuții prin rubricile Site-ului, la telefon sau rețele sociale.

Societatea are o limită de toleranță redusă astfel că în cazul în care considerăm că orice utilizator abuzează de serviciile oferite, astfel că HM poate suspenda temporar orice acces la Platformă sau vânzarea de bilete la Eveniment în cazul în care va considera că activitatea clientului are un caracter ilegal sau imoral. Conturile și comenzile false vor fi șterse imediat când sunt detectate.

  1. Anularea comenzii de achiziționare a biletelor pentru Eveniment. Politica de retur

Persoana ale cărui date au fost indicate în formularul de comandă, va putea solicita anularea comenzii transmise în termen de cel mult 14 zile de la data plasării comenzii (adică de la data completării formularului de comandă, cu apăsarea butonului “Înscrie-te”), cu condiția ca Evenimentul să nu fi avut loc în decursul celor 14 zile. În cazul în care se va solicita anularea comenzii în tot sau în parte, în condițiile antemenționate, HM va restitui suma încasată pentru biletele în cauză și va sista automat accesul pe Platformă pentru codul unic aferent respectivelor bilete.

În cazul în care se va dori anularea în tot sau în parte a unei comenzi, solicitantul va trebui să trimită o cerere în acest sens la adresa de email a HM indicată la punctul 1 de mai sus.

HM va verifica dacă solicitarea a fost primită în termenul de 14 zile și dacă Evenimentul nu a avut deja loc, iar dacă aceste două condiții sunt îndeplinite cumulativ, va restitui în termen de 14 zile de la data primirii cererii de anulare, întregul preț/tranșa deja încasate din preț aferent biletelor pentru care e cerută anularea comenzii. La rambursarea sumei, Societatea va folosi datele bancare indicate în comanda inițială sau în cererea de anulare (dacă în cererea de anulare au fost indicate astfel de informații).

În cazul în care se va solicita anularea unei comenzi plasate cu mai mult de 14 zile înainte de cererea de anulare sau dacă deși anularea s-a solicitat în termen de 14 zile de la plasarea comenzii, Evenimentul a avut loc înainte de a se primi cererea de anulare de către HM (indiferent dacă acesta a îndeplinit sau nu așteptările avute de participant), Societatea va avea dreptul să rețină întregul preț încasat pentru comanda respectivă și să pretindă plata întregului preț aferent comenzii dacă s-a ales plata în tranșe dar nu s-a încasat prețul total.

De la data anulării comenzii, contul creat în considerarea biletului anulat nu va mai putea fi folosit pentru accesarea Platformei.

 

  1. Anularea Evenimentului sau schimbarea datei. Politica de retur

În cazul în care HM va decide să anuleze Evenimentul pentru o dată ulterioară (nedecisă) sau să schimbe data organizării lor cu mai puțin de 30 de zile înainte de data indicată la momentul plasării comenzii de către cumpărător, va oferi cumpărătorilor opțiunea de a-i fi restituite toate sumele plătite pentru bilete sau de a le folosi la noua dată.

Schimbarea programului Evenimentului fără schimbarea zilei în care are loc sau schimbarea  zilei de organizare a Evenimentului anunțată cu mai mult de 30 de zile înainte de data Evenimentului indicată la momentul plasării comenzii de către cumpărător, nu va genera dreptul la restituirea prețului plătit (nici în parte) de cumpărător.

  1. Dreptul de proprietate intelectuală al HM

Societatea deține toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv dreptul de autor) asupra serviciilor prestate, a Site-ului,  a denumirii, precum și asupra oricărei informații referitoare la Eveniment sau la programele Maxwell.

Utilizatorii nu vor acționa în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor Societății și se obligă să nu folosească niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile sau denumirile folosite de Societate pe Site.

Raportat la cele de mai sus, se consimte faptul că persoanele care vor achiziționa bilete la Eveniment vor deține strict un drept de folosinţă a lor în scopul accesului la Eveniment și la Platformă. După data Evenimentului, cumpărătorii care și-au făcut cont pe Platformă nu vor mai avea niciun acces ori drept de a folosi Platforma.

Niciun utilizator nu are voie să copieze, să modifice, să adapteze, să reproducă, să distribuie, să facă inginerie inversă, să decompileze sau să dezasambla orice aspect al Site-ului.

  1. Forța majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor asumate, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este cauzată de un eveniment de forță majoră. Părțile convin faptul că poate reprezenta un astfel de eveniment virusarea Site-ului sau a platformei IT ce stă în spatele acesteia din motive ce nu țin de o acțiune a Societății, nefiind necesar un certificat emis de o autoritate în acest sens, ci de informarea (prin e-mail sau pe Site) a persoanelor afectate. În măsura în care legislația aplicabilă datelor cu caracter personal prevede și alte obligații în astfel de cazuri, HM se va conforma respectivelor condiții legale.

  1. Date personale

Pentru informații extensive referitoare la modul în care astfel de date sunt prelucrate, este necesară studierea Politicii de protecția datelor.

  1. Colectarea de date

Societatea colectează informații de la vizitatori/utilizatori în trei moduri principale: direct, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Site-ul, precum și prin intermediul cookie-urilor.

  • informații obținute direct

Colectarea datelor se face la momentul accesării Site-ului; cel al completării datelor în rubrica de „Contact”, „Hai să ne conectăm” sau „Înscrie-te acum” ori telefonic prin conversațiile înregistrate, ; și cel al completării rubricilor necesare din formularul „Mă înscriu acum” pentru plasarea comenzii certe. Modul de prelucrare a se face conform celor indicate în Politica de protecția datelor.

  • informații obținute din raportul de trafic al serverului

Atunci când un site web este vizitat, utilizatorii dezvăluie automat anumite informații, cum sunt adresa de IP, ora vizitei, locul de unde a fost accesat Site-ul.

  • informații obținute prin intermediul cookie-urilor

Site-ul folosește cookie pentru o bună funcționalitate. În funcție de preferințele alese de vizitatori/utilizatori, HM poate folosi și alte tipuri de cookie cu scopul de a facilita urmări preferințele, precum și datele de trafic, dar și de a promova anumite aspecte. Pentru mai multe detalii, este necesară revizuirea Politicii de cookie.

Trebuie de asemenea ca vizitatorii Site-ului să aibă în vedere faptul că ori de câte ori dezvăluie în mod voluntar informații personale în mediul de comunicare online (cum sunt forumurile online, paginile de socializare, grupurile de discuții), informația dezvăluită poate fi ușor colectată și folosită de persoane neautorizate.

DEȘI SOCIETATEA FACE TOATE DEMERSURILE REZONABILE IMPUSE DE LEGISLAȚIA APLICABILĂ PENTRU A PROTEJA DATELE PERSONALE ALE VIZITATORILOR SITE-ULUI, NU VA POATE ASIGURA SAU GARANTA SECURITATEA ORICĂRUI TIP DE INFORMAȚIE TRANSMIS. PRIN URMARE, TRANSMITEREA INFORMAȚIEI ÎNTR-UN MEDIU INADECVAT SE FACE PE PROPRIUL RISC AL UTILIZATORULUI.

  1. Realitatea informațiilor furnizate de utilizatori

La completarea formularelor existente pe Site și în cadrul discuțiilor telefonice cu reprezentanții Societății si la plasarea comenzilor ori retur, precum și la abonarea la newsletters, utilizatorii se obligă să comunice Societății date reale și valabile.

De asemenea, prin utilizarea Site-ului, fiecare vizitator/utilizator își asumă că poate efectua demersurile solicitate la completarea formularelor, crearea conturilor, plasarea comenzilor și transmiterea mesajelor, având peste 18 ani și își poate exprima consimțământul valabil (acolo unde este cazul), în mod liber și fără a fi necesare aprobări prealabile din partea unui terț care să nu fi fost obținute de respectivul vizitator/utilizator.

Dacă datele furnizate vor suferi orice modificari, utilizatorii sunt obligați să comunice imediat acest aspect Societății, astfel încât aceasta să își poată respecta obligațiile legale și pe cele contractuale asumate.

  1. Răspunderea utilizatorilor la folosirea Site-ului

Vizitatorii/utilizatorii sunt singurii responsabili pentru alegerea, obținerea, configurarea și întreținerea echipamentelor folosite pentru accesarea Site-ului.

Astfel, Societatea nu oferă nicio garanție cu privire la aspecte ce țin printre altele de: compatibilitatea Site-ului cu echipamentul hard și soft folosit de vizitatori (cu toate acestea, HM informează prin prezenta că utilizatorii trebuie să instaleze versiunile recente ale browserului recomandat Google Chrome, de exemplu); efectele folosirii Site-ului (inclusiv dar nelimitat la generarea de viruși, posibilitatea de acces rapid), precum și funcționarea conformă și fără probleme a Site-ului. Cu toate acestea, răspunderea HM cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal nu este exclusă prin prezenta clauză și nici nu este redusă sub minimul permis de legislația specifică acestui domeniu.

Este interzisă inserarea de trimiteri și linkurile către Site,  copierea/modificarea/transmiterea/publicarea/utilizarea în orice fel a informațiilor indicate în conținutul Site-ului, fără permisiunea expresă, scrisă și prealabilă a Societății.

 

În plus, vizitatorii declară că vor folosi Site-ului doar pentru activități licite și care nu încalcă drepturile terților. De asemenea, aceștia nu vor transmite documente sau solicitări pretinzând că sunt o altă persoană și nici nu vor efectua demersuri ce ar putea afecta integritatea Site-ului sau a datelor cuprinse în acestea (inclusiv dar nelimitat la virusare, ștergere sau modificare de informații, abuzuri electronice, fraudă, utilizare date personale fără drept).

Utilizatorul este singurul responsabil pentru alegerea biletelor și completarea informațiilor pe Site, precum și pentru folosirea Platformei.

Utilizatorul persoană juridică declară expres că persoanele fizice care au transmis formulare completate către Societate, precum și cele care vor transmite cereri sau mesaje, sunt autorizate să îndeplinească aceste demersuri și își pot îndeplini obligațiile, utilizatorul persoană juridică sumându-și prin urmare toate acțiunile și documentele transmise/semnate de acele persoane.

Nerespectarea obligațiilor prevăzute în prezentul, precum și a oricărei alte obligații stabilite de lege în sarcina vizitatorilor de web site-uri, va conduce la atragerea răspunderii acestora și la de obligativitatea acoperirii prejudiciilor generate prin fapta culpabilă.

De asemenea:

  • Utilizatorii înțeleg că Societatea utilizează furnizori terți și parteneri de găzduire pentru a furniza hardware-ul, software-ul, informațiile, rețelele, stocarea și tehnologia aferentă necesare pentru a presta serviciile aferente Evenimentului

  • Utilizatorii sunt de acord să nu revindă, să nu dubleze, să nu reproducă sau să nu exploateze nicio parte a Site-ului și nici biletele, fără permisiunea explicită prealabilă în scris a Societății

  • Utilizatorii nu pot folosi Site-ul pentru a stoca, găzdui sau trimite e-mailuri nesolicitate (spam), chat-uri sau orice fel de mesaje nesolicitate către alți utilizatori de pe Site sau Platformă și nici pentru a transmite viruși sau conținut rău intenționat. Site-ul este aliniat la normele anti-spam și Societatea nu autorizează și nu permite trimiterea de spam prin intermediul serviciului de automatizare de către utilizatori. Dacă există dovezi de spam, accesul la Platformă poate fi suspendat fără notificare sau chiar anulat contul ori biletele la Eveniment, activitatea de acest fel fiind considerată ca fiind imorală. Spam-ul accidental trebuie raportat imediat Societății pentru a preveni aplicarea consecințelor antemenționate

  • Cumpărătorii biletelor declară că au peste 18 ani. În caz de îndoială, HM poate solicita dovezi suplimentare cu privire la vârsta utilizatorului respectiv, iar el/ea se obligă să furnizeze o astfel de dovadă imediat după primirea cererii din partea Societății.

  1. Răspunderea HM

  • Societatea se asigură că toate cerințele de protecție a datelor au fost respectate atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorului. HM nu își asumă nicio răspundere suplimentară în astfel de cazuri, cu excepția celor obligatorii conform legislației aplicabile

  • HM poate, dar nu are nicio obligație de a elimina conținut (cum ar fi mărturii sau mesaje) și conturile de pe Platformă care conțin conținut pe care Societate le consideră, la discreția sa exclusivă, ca fiind ilegale, ofensatoare, amenințătoare, calomnioase, defăimătoare, pornografice, obscene sau în orice alt mod inacceptabile sau care încalcă proprietatea intelectuală a oricărei părți ori acești Termeni și condiții.

  • HM nu oferă garanții și nici nu își asumă nicio răspundere în ceea ce privește următoarele:

  • capacitatea utilizatorilor de a achiziționa biletele la Eveniment, de a folosi Platforma, de a formula cereri
  • satisfacția participanților la Eveniment cu privire la acesta (modul de organizare, informațiile obținute etc.)
  • că Site-ul și Platforma vor fi disponibile în orice moment, neîntrerupt și fără erori.

În situația apariției unei erori, utilizatorul va notifica în scris, de îndată, HM și va descrie cât mai detaliat posibil eroarea apărută. Remedierea este condiționată de reproducerea și demonstrarea erorii pe baza descrierii furnizate de utilizator. Utilizatorul nu va înlătura eroarea prin mijloace proprii, în caz contrar va răspunde pentru pagubele cauzate HM (în special, Societatea nu va suporta cheltuielile avansate de utilizator cu serviciile terților oferite pentru remedierea erorii).

HM este exonerat de răspundere în cazul apariției unor limitări ale utilizării sau erori care au fost sau ar putea fi cauzate, în totalitate sau în parte, printr-o utilizare neconformă sau infrastructură neadecvată a Site-ului ori a Platformei (hardware și/sau software cu defecțiuni, alimentare cu energie electrică defectuoasă, conexiune defectuoasă la internet).

  • acuratețea oricăror calcule matematice, statistici sau rapoarte efectuate de Societate sau de partenerii săi
  • că erorile sau erorile de pe Site sau Platformă vor fi corectate

  • Utilizarea Site-ului și a Platformei inclusiv orice conținut, informații sau funcționalități conținute în aceasta, este furnizată „ca atare” și „așa cum este disponibilă”, fără nicio declarație sau garanție de niciun fel din partea HM, fie expresă, fie implicită, inclusiv, dar fără a se limita la, garanțiile implicite de vandabilitate, potrivire pentru un anumit scop și neîncălcare. Așadar, HM nu este nici responsabilă, nici răspunzătoare pentru nicio daună directă, indirectă, incidentală, apărută în consecința unor fapte, specială sau de orice altă natură care a apărut din sau e legată în vreun fel de folosirea Site-ului ori a Platformei. Utilizatorii își asumă responsabilitatea și riscul total pentru utilizarea Site-ului și Platformei, iar singurul remediu avut la dispoziție de orice utilizatori în cazul în care au orice nemulțumiri legate de ele, este să înceteze să le mai folosească sau să solicite anularea comenzii în limitele indicate la art. 9 sau art. 10 de mai sus.

  • HM nu va fi responsabilă în niciun fel pentru modul în care unii utilizatori utilizează informațiile publicate de alți utilizatori pe Site sau Platformă (cum sunt testimonialele). Asigurarea securității datelor este o obligația asumată de HM față de cumpărători doar cu privire la datele prelucrate în vedere vânzării biletelor la Eveniment.

  • HM nu va răspunde pentru datele transmise de utilizator care ar putea încălca drepturile unor terți (de proprietate intelectuală, de protecția datelor, etc.), utilizatorul fiind unicul responsabil cu încărcarea, administrarea, prelucrarea acestor date.

  • HM nu va răspunde pentru pierderile suferite de utilizator dacă au fost generate de folosirea necorespunzătoare a Site-ului, Platformei și/sau neadoptarea măsurilor și nerespectarea instrucțiunilor comunicate de Societate.     

  • HM va răspunde față de utilizatori doar pentru pagubele cauzate cu intenție directă, indiferent de cauza și natura lor. Sumele plătite cu titlu de despăgubire nu vor depăși în orice caz suma de  achitată de utilizator pentru achiziționarea unui bilet la Eveniment, în limitele prevăzute de art. 10 de mai sus dacă acesta este aplicabil. Indiferent de situație, utilizatorul este obligat să notifice imediat Societatea cu privire la prejudiciul suferit (nu mai târziu de 1 zi calendaristică) de la momentul producerii pagubei, în scris, astfel încât HM să adopte măsurile necesare diminuării sau limitării pagubelor.

  1. Modificarea condițiilor aplicabile

STUDIEREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE PROTECȚIA DATELOR, PRECUM ȘI A POLITICII DE COOKIE, REPREZINTĂ UN DEMERS CE TREBUIE FACUT DE UTILIZATORI DE FIECARE DATĂ CÂND ESTE ACCESAT SITE-UL ȘI ANTERIOR EFECTUĂRII ORICĂREI ÎNREGISTRĂRI SAU FURNIZĂRI DE DATE, ÎNTRUCÂT POT APĂREA MODIFICĂRI.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Site-ului, inclusiv a politicilor la care se face trimitere, la libera sa discreție, în orice moment și pentru orice motiv (inclusiv dar nelimitat la apariția de modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele celor publicate pe Site). Revizuirea acestei politici în viitor va fi semnalată prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus. După data la care politica updatată este publicată, accesarea Site-ului va reprezenta acceptul vizitatorului/utilizatorului cu privire la respectivile condiții actualizate.

Cu toate acestea, dacă vor exista modificări semnificative ce ar putea afecta drepturile și libertățile utilizatorilor, informarea se va face prin publicarea pe Site (pop-up-uri) sau prin transmiterea de e-mail-uri pe adresele furnizate dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor produce efecte pentru vizitatori/utilizatori în termen de 15 zile de la momentul afișării pop-up-lui în cauză sau al transmiterii e-mail-ului de către HM (modul în care se va face informarea fiind decis de Societate, de la caz la caz).

Indiferent însă de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Site-ului (inclusiv Termenii și condițiile, precum și politicile afișate), pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni, va revine în totalitate utilizatorului.

De asemenea, Societatea are dreptul liber și exclusiv de a limita/refuza accesul pe Site-ulși implicit de a nu onora cererile de bilete dacă nu au fost achitate de către același cumpărător alte bilete de dinainte sau cu privire la care există întârzieri la plata prețului (fără a aplica însă măsuri discriminatorii și doar cu respectarea dispozițiilor legale), dar și de a suspenda sau chiar închide Site-ul cu efect imediat, precum și de a-i modifica orice functionalități.

  1. Site-uri/Aplicații terțe

Site-ul va putea conține link-uri sau trimiteri către website-uri/aplicații ale altor companii. Respectivele website-uri/aplicații pot conține termeni și condiții sau politici diferite de cele ale Societății, ori pot prezenta măsuri de securitate mai reduse. ACCESAREA RESPECTIVELOR LINK-URI ȘI IMPLICIT ALE WEBSITE-URILOR/APLICAȚIILOR TERȚILOR SE VA FACE PE RĂSPUNDEREA EXCLUSIVĂ A VIZITATORULUI.

De asemenea, în conținutul Site-ului pot fi incluse secțiuni publicitare în care se vor afișa mesaje publicitare ale unor terțe persoane. HM nu este responsabila în niciun fel asupra conținutului furnizat de terțe persoane, indiferent dacă acesta este publicitar sau nu, și nici de modul în care respectivii terți înțeleg să își respecte obligațiile legale.

  1. Securitate

Acest Site este protejat de sisteme de securitate competitive. Cu toate acestea, la fel ca majoritatea webiste-urilor și aplicațiilor de pe internet, nu pot fi complet lipsite de vulnerabilitate.

Prin umare, informațiile transmise de vizitatori folosind Site-ul, pot fi supuse unor activități de încălcare a confidentialității și securității ce exced controlului direct al Societății (cum sunt transmiterea de mesaje spam nesolicitate, virusarea echipamentelor folosite, furtul adreselor IP,  accesul neautorizat la e-mail) și pentru care HM nu își asumă răspunderea, deși încearcă evitarea unor astfel de evenimente neplăcute.

  1. Confidențialitate

Confidențialitatea datelor vizitatorilor Site-ului reprezintă un aspect important pentru Societate și este asumată de aceasta cu privire la datele introduse de utilizatori în formularele de pe Site.

Politica noastră de protecția datelor face parte integrantă din acești Termeni și condiții și poate fi consultată de către utilizator în orice moment.

  1. Dreptul aplicabil și soluționarea diferendelor

Drepturile și obligațiile părților (adică ale vizitatorilor/utilizatorilor și ale Societății), precum și toate efectele juridice pe care le produce activitatea Societății, vor fi interpretate și guvernate de legea română și de dispozițiile legislației europenei.

Soluționarea tuturor diferendelor se va putea face de comun acord în termen de 15 zile de la transmiterea de către HM a unei notificări, respectiv primirea de către Societate a unei notificări în acest sens prin rubrica de “Contact” sau folosind orice alte date de contact dintre cele indicate la pct. 1.

Dacă nu se va putea ajunge la un consens în termenul menționat, se va apela la instanța de drept comun de la sediul Societății sau se va putea folosi platforma de soluționare a litigiilor extrajudiciare oferită de Comisia Europeană pentru consumatorii care au achiziționat produse online, fără a fi necesar să întreprindă acțiuni legale (linkul aici:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO și/sau https://anpc.ro/formular-sal-anpc/ )

  1. Dispoziții finale

În cazul în care oricare prevedere a acestor Termeni și condiții nu va produce efecte (este nulă) fie integral sau parțial, sau dacă prevederile își vor pierde pe parcurs valabilitatea sau dacă prezentele a orice fel de lacune, celelalte prevederi nu vor fi afectate în nici un fel. În vederea înlocuirii prevederii nule, respectiv pentru a acoperi lacuna se consideră că părțile au agreat ca prevederea respectivă să fie înlocuită cu reglementarea legală, care corespunde cât mai mult posibil, cu intenția părților sau care ar corespunde intenției pe care părțile ar fi avut-o, luând în considerare scopul și semnificația celor indicate în prezentul document, în ipoteza în care ar fi cunoscut nulitatea prevederii respective sau a lacunei.

Titlurile secțiunilor au doar scop de referință și nu vor afecta în niciun fel înțelesul sau interpretarea acestor Termeni și condiții.

Dacă o parte renunță să solicite executarea unei prevederi contractuale, o astfel de renunțare se referă strict la situația respectivă, fără a rezulta într-o renunțare generală la dreptul de a solicita respectarea prevederilor contractuale.

Comunicarea dintre Societate și utilizator va avea loc prin email sau telefon după comunicarea de către acesta din urmă a unei solicitări pe Site sau pe adresa de email a HM.

Această politică se aplică Societății și utilizatorilor Site-ului.

Acest document face parte din setul de politici de securitate al Societății. Alte politici se pot aplica subiectelor abordate în acest document și vor fi revizuite în funcție de necesitățile specifice.